Senaste nytt

Vart reser ni sommaren 2014?

Jonas C

Medlem
Rotterdam i Juli då det är North Sea Jazz Festival..

Rotterdam av alla ställen, inte en stad man trodde folk spenderade sin semester i ;)
Tidsmässigt är det i stort sett lika långt att ta sig dit från Schiphol som det tar till Amsterdam. Rekommenderar FYRA tåget som tar 26 minuter, mycket smidigt. Brukade kunna ta mig från lägenhet till loungen på under en timme :cool:
 

Hasse E

Medlem
Turkiet! En underbar resort som heter Icmeler......ett stycke utanför Marmaris. Åker dit med Vingresor....men SAS flyger och vi har SAS Charter Plus! Längst fram i planet....fria drinkar! 30 kilo baggage m.m..........:D
 

flapps

Medlem
Rotterdam av alla ställen, inte en stad man trodde folk spenderade sin semester i ;)
Tidsmässigt är det i stort sett lika långt att ta sig dit från Schiphol som det tar till Amsterdam. Rekommenderar FYRA tåget som tar 26 minuter, mycket smidigt. Brukade kunna ta mig från lägenhet till loungen på under en timme :cool:

Haha nej det kanske inte är såååå exotiskt men där är sjukt bra artister i år så det blir en långhelg Torsdag - Måndag
Hilton var stenfullt i Rotterdam så jag bokade det nya Doubletree i Amsterdam vid stationen så det blir lite pendlande :cool: men som sagt det är ju semester ;)

Ta en tripp till "Umbria Jazz" i Perugia i Juli - riktigt bra sist jag var där :)

Jo, tack för tipset !! Ser jäklit fint runt omkring men Fru flapps tycker det är fööör Jazzaktigt. Hon blir mest glad om hon får se Al jarreau, Stevie Wonder ,Hall & Oates, Pharell Williams etc :rolleyes:
 

ante_77

Medlem
Blir Thailand i 5 veckor för min del.
Sedan några utspridda veckoslut i Tornedalen. Till dessa turer används dock bil som transportmedel.
 

JensE

Medlem
Eftersom jag är särbo och "pendlar" mellan Stockholm och Mississippi så har jag aldrig semester.
När jag kommer dit ska något fixas, gräsmattan ska klippas etc etc :)
Har iaf mugghållare på gräsklipparn så jag kan dricka öl medans jag kör runt och klipper gräset
 

Jockezona

Medlem
Blir en trip till Usa i juni. 3 veckors bilåkande, totalt 700 mil på östsidan. Tänk vad galna saker man gör för att komplettera sin samling utav glas från Hard rock cafe. Dessutom positivt att man blir guld på HH på dessa 3 veckor.
 
A

Aurora

Guest
Kiruna! Ah, herlige herlige Kiruna, der skal jeg sitte hele Juni og kose meg med dynamitt og sprengladdninger. Og what's even better: jeg skal ikke fly. Jeg må kjöre.... *insert emoticon that cries*
 
Toppen