Senaste nytt

Vart reser ni sommaren 2014?

Bridgeman

Medlem
Hejsan!

Vart går er semesterresa i sommar? Sverige i en hängmatta? På en strand i Ibiza:cool:

Själv åker jag & fru Bridgeman till New York 2-6 Juli, sedan vidare till Cape Coral Florida 6 Juli - 21 Juli.
Njuta av mexikanska gulfen, åka ut med båten, bada med delfiner. Samt njuta av sol samt åskväder.
 

kexxcream

Medlem
Går runt i tankar på att boka GOT-TLV 7-13 juni med 2-4-1 men inte riktigt bestämt mig. Annars är det spikat 18 juni-17 juli (bilresa New York - San Francisco, reserapport utlovas) och därefter 24-28 juli till Milano. Beroende på besked så blir det eventuellt en sväng till SCL i augusti.
 

agehall

Medlem
Som planen ser ut just nu blir det nog en repa till Helsingfors när nya Finnairloungen öppnar samt till Farnborough. Därutöver finns inget planerat men det kan ändra på sig när FB släpper nästa omgång PromoAwards...
 

Palazzi

Medlem
2x Italien, 1x Schweiz, 1x London o 1x Norge. Sammanlagt tre veckor blir det...

Annars ska jag njuta av den svenska sommaren och segla :)

Ovanlig situation för mig i år. Brukar befinna mig i Italien och åka till Sverige på semester - nu blir det tvärtom.
 

Henry

Medlem
Ett par dagar i London, en helg i Köpenhamn och en vecka på Algarvekusten. Blir nog ett par vändor ut till sommarstället i skärgården, men annars mest sommarjobb. Kanske en tripp till Finland också.
 

rvarttinen

Medlem
Just ligger nu BCN i pipelinen, KLR innan dess... annars blir det till att göra så lite som möjligt på lantstället ...
 

HenrikT

Medlem
Barcelona vid midsommar, Berlin i juli och lite senare Prag. Sedan ska vi titta på en sommarstuga utanför Flen ikväll. Om allt går vägen så kommer den mesta tiden att tillbringas där. Ni kan väl hålla tummarna? :)
 
Toppen