Varning för Radisson Blu Hotel Rome

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av Tommy Palomäki, 2 December 2012.

1. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag vill varna alla kära BC.se medlemmar att undvika Radisson Blu Rome. Här kommer bilden från Junior Suite och jag säger att detta kan inte räknas som 5 stjärnig hotell enligt min bedömning. Men vem har designat badrummet så att det skall finnas parkett där...
    Det var första gången att jag var missnöjd och besviken på något av Radisson hotell... :mad:

IMG_4311.jpg

2. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag bodde i en Junior Svit på samma hotell för 5 år sedan. Jag kommer ihåg att det var lite speciellt badrum och att det var bakom sänggaveln. Jag gillade rummet och den stora balkongen där jag inmundigade stora mängder Peroni ;)

Jag har bara positiva minnen från hotellet men mycket kan hända på 5år

3. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tyvärr har mycket hänt under senaste 5 åren. Jag bytte rum 2 gånger med min resesällskap och den här bilden är från det sista. Här kommer bilden om markisen som var trasig... :(

IMG_4364.jpg

4. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ajdå! Det var trist.
    Jag var ju nästan på väg dit i våras, men 4-4-2 gick inte att boka då det var dags, så det blev Hotel Viminale på Via Cesare Balbo som hörde till en italiensk kedja istället. Det var helt okej och jag kan tänka mig det igen till nästa resa. Schyst takterrass att intaga sin Peroni på... :cool:
    424 euro för 4 nätter kostade det då, efter en ombokning då priset hade gått ner med ca 700 kr...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!