Senaste nytt

Varmgaraget på Stockholm/Arlanda under SkyCity

jth

Medlem
Det är sällan billigast när man förbokar, men ibland är det faktiskt riktigt bra priser där, ungefär i klass med att stå i P41 som ju har längre att gå. Jag brukar oftast stå i P41 eller vid terminal 2, sen jag upptäckte förbokningen är alfa/beta inte ens på kartan som alternativ längre :)
 

DeWi

Medlem
Jag parkerade där under jul och förhandsbokade innan. Fick ett bra pris då 825,- för 6 dygn, skönt att bara ta hissen upp och komma in i Sky City. Sedan att bilen var varm då man kom tillbaka var inte fel heller.
 

taxvalp

Medlem
Varmgarage Sky City förbokat för vinterresan, 1095 kr för elva dygn. Får väl anses vara bra värde och ett exempel på medvetet parkerande. Perfekt att kunna dumpa vinterjackan i bagaget under resan!
 

fly4fun

Medlem
Vadå, finns det folk som betalar för att parkera på Arlanda? :D
Själv parkerar man gratis utanför terminal 5. Har sparat många tusenlappar på det.
 

erc

Medlem
Är lite irriterad på att behöva ange registreringsnummer vid bokningstillfället. Då vi har fler bilar i familjen och byter med lite tätare intervall än många andra kan det vara svårt att veta vilket registreringsnummer bilen vi till slut kör till Arlanda har för nummer... Ett bokningsnummer att mata in vid ankomst vore mycket smidigare.
 

Unicornone

Medlem
Kör alltid på det när det är vinter och jag inte betalar själv :=) Varm bil är godis! Desstuom kan man ju passa på och rekonda bilen.
 
Toppen