Varför kan jag inte uppgradera med Brussel Air

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av Rebel, 23 December 2015.

1. Rebel

Rebel Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har köpt en resa med SN och tänkte uppgradera. När jag försöker logga in får jag följande medelande:

Errors
    • This service is currently only available for bookings made on brusselsairlines.com. We are working on an improvement and apologize for the inconvenience.

Ok. Det kan jag ju leva med då jag bryter mot Anghalls budord men på deras hemsida står det:

If you didn't book your flight via our website, you'll be able to place your offer in Manage my booking. All you have to do is to name your price to upgrade each leg of your flight and follow the simple steps to confirm your offer.

Är det bara jag som får det felet och finns det ngn mail man kan contacte dem på, jag hittar inget på hemsidan.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!