Varför går det inte att söka bonusresa till/från Hanoi (HAN) med BAEC webbsida?

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Dr. Miles, 13 Juni 2013.

1. Jag försöker att boka en bonusresa mellan Hong Kong och Hanoi med British Airways Executive Club avios men BAEC webbsida stödjer inte Hanoi (HAN). :(
    FYI, Dragonair (KA) flyger mellan Hong Kong och Hanoi 10 gånger i veckan.

Screenshot20130613_5.png

Det går att boka till/från Ho Chi Minh City (SGN) så det verkar inte som Vietnam specifikt problem. :confused:

2. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Flying Blue hittar/hittade inte "REP" heller

3. Ring British Airways, du har väl kvar matchande BMI till British Airways Gold? Då kostar det inget extra att boka via telefon

4. doc

doc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tar tillbaka mitt tidigare inlägg. Verkar gå att söka från ena hållet, men inte andra. Måste vara en bugg då HKG är en destination British Airways-flyger till och inte HAN, så sidan varnar i onödan.

exempel.png

Last edited: 13 Juni 2013
  5. Homer

Homer Medlem

pep och Dr. Miles gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!