Senaste nytt

Var vill du ha en SAS Café Lounge? Och var tror du nästa lounge kommer ?

Timotey

Medlem
Har dålig koll på Norge och Danmark, men blir nästa cafélounge i Sverige lägger jag mina slantar på Kallax
 

Bryant

Medlem
Jag tror på att öppna café lounger i Luleå, Malmö, Umeå. Dvs de flygplatser där störste konkurrenten också huserar (Norwegian). Kan få fler att ha SAS som förstahands alternativ. Kopiera konceptet med de ordinarie lounger, dvs att silver får tillgång under lågsäsong.
 

Jacob

Medlem
I Norge är det Stavanger, Bergen och Trondheim som är viktiga för SAS. Trondheim är klar. På Bergen Flesland finns det nog ingen plats innan nya terminal 3 är klar och även inrikeshallen på Stavanger Sola är väldigt kompakt.

Århus Tirstrup i Danmark då? Det är en viktig inrikesdestination för SAS.
 
Hvilke lufthavne i Sverige og Norge har transfertrafik? Selvom størstedelen af trafikken formentlig er pendlere som rejser direkte A-B, så bruger denne gruppe af rejsende så lidt tid som muligt i lufthavnen og får derfor kun begrænset glæde af cafélounger.

Århus Tirstrup i Danmark då? Det är en viktig inrikesdestination för SAS.
Jeg tror Aalborg, og i nogen grad Billund, har overtaget positionen som vigtigste destinationer. Kapaciteten til Aalborg er næsten dobbelt så høj som kapaciteten til Tirstrup.
 
Toppen