Var ordnar jag nytt Eurobonuskort till maken?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Jadessa, 27 Juli 2013.

1. Jadessa

Jadessa Medlem

Kanske verkar en banal fråga, men då jag inte hittar min makes EuroBonus kort behöver jag ett nytt till honom.
    Nej , han har inte kan inte fixa det själv via sas.se då han inte har / kommer ihåg sitt konto alls. Varit medlem sen 1993 så han har ju ett reg nummer någonstans.

2. pep

pep Medlem

Kan han finde et gammelt boardingkort (eller e-billet eller email fra sas EuroBonus) står nummeret måske der? Der kan måske også være en cookie på computeren der tager ham direkte til sin konto under eurobonus (log in)? Man behøver ikke det fysiske kort (mere) om man bare har sit nummer.

3. Timotey

Timotey Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är nog så enkelt som att maila SAS och berätta som det är.

1 person likes this.
  4. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Logga in på makens profil på sas.se. Gå till mina sidor, där beställer du nytt kort.

5. Homer

Homer Medlem

Läste du alls vad hon skrev ;)

Nej , han har inte kan inte fixa det själv via sas.se då han inte har / kommer ihåg sitt konto alls

2 personer gillar detta.
  6. Homer

Homer Medlem

7. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ops... Whiskeytrött i skärgården på flybridge... Sorry!
    Nej då blir det ett samtal till SAS kundtjänst 020727727 eller maila.

1 person likes this.
  8. Jadessa

Jadessa Medlem

Kör med ett mejl till SAS så hoppas jag de skall fixa detta. Tyvärr inga gamla biljetter sparade någonstans, det var ett bra tag sen han flög med SAS. Tänkte dock lägga in hans gamla nummer så han får sina poäng som han kan peta över till mig ;)

9. Jadessa

Jadessa Medlem

Sitter nere i Italien så även ett 020 nummer är obrukbart.
    OT, hittade mina gamla EuroBonus plast taggar till resväskan, känns väldigt vintage. Trodde makens kort skulle ligga där med.

10. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det går att ringa +46 8 797 4000 från utlandet/Skype för samma resultat.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!