Var kan jag köpa vitvaror på nätet med American Express?

Diskussion i 'Kreditkort' startad av Cuba_Libre, 28 Februari 2014.

1. Cuba_Libre

Cuba_Libre Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skulle vilja hitta något ställe där man kan handla vitvaror, helst över nätet, men har inte hittat någon som tar AMEX.
    Vet att Elgiganten och MediaMarkt finns men de har inte riktigt vad jag söker. Tretti.se har bra utbud men tar ju tyvärr inte AMEX.

Någon som har hittat något bra ställe att handla vitvaror, helst över nätet, där man kan betala med AMEX?

***Varför kan man inte redigera rubriken??***

2. Kanske tar Tretti emot American Express i deras butik?

3. Presentkortstorget tar amex. Cdon säljer en del vitvaror... Gå till cdon via eurobonus portalen för ytterligare eurobonuspoäng.

Last edited: 1 Mars 2014
    1 person likes this.
  4. Är en bra sida där jag handlat endel, tyvärr så tar man inte AMEX. Endast faktura, Visa eller Mastercard.

1 person likes this.
  5. Hittat hemmashoppen.se
    Dom var billigast när jag sökte på vitvaror på nätet precis på ett antal varor. Aldrig handlat där, men tar AMEX.

6. Cuba_Libre

Cuba_Libre Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för svar. Tretti verkar inte ta Amex i sin butik. Det lutar åt att använda Betalo om jag nu verkligen behöver öka spenden på Amex-kortet.

7. En annan sak att undersöka kan vara vilka nätbutiker som tar PayPal. Då kan du enkelt koppla ditt Amex till ditt PP-konto och använda ditt kort den vägen.

1 person likes this.
  8. Valley

Valley Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Varför just näthandel ?
    Är väl bättre att smyga in till en handlare som tar Ax och handla där

9. Snarare då prisbilden kan vara rätt stor.
    Har handlat alla lina vitvaror på nätet. Där prisskillnaden bara på kyl och frys var över 5000 kr.

10. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra tips! Tänk dock på att Presentkorttorget tar en leveransavgift på 5 SEK per presentkort (för leverans via email eller SMS; fysisk leverans kostar 35 SEK).

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!