Var kan jag hitta en sådan här handbagageväska?

Diskussion i 'Övrigt' startad av Budgetresenär, 14 Augusti 2016.

1. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Min handbagageväska, inhandlad 1996, har sett sina bästa dagar och jag letar nu efter en ersättare. Den har varit den perfekta väskan för mig, den har många och stora fickor som kan expanderas mycket, den är ganska rymlig och den har så klart hjul. Kan någon tipsa om en snarlik väska? Färg och märke är inte så viktigt.
    20160814_011420.jpg 20160814_011437.jpg

jerixon gillar detta.
  2. Min spontana känsla är att senast jag såg en sådan (alltså post-1996 ) måste har varit på typ Marshalls, Century 21 eller TJ Maxx i USA. Kan inte minnas kombinationen av denna och Sverige. Jag har säkert något liknande typ i American Tourister som ligger på vinden. Skall kolla..

Budgetresenär, Palmwell och jerixon gillar detta.
  3. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lufthansa har ett sammarbete med american tourister har jag föe mig på hyffsat snarlika väskor som även går att expanderas vissa av dem. Det finns flera kollektioner och jag reagerade på att de veekade priavärda när jag läste om dem på senaste flighten.
    Kika på derad worldshop där det finns mkt väskor :)

Budgetresenär gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!