Var hittar jag min favoriträtt Geschnetzeltes Kalbfleisch Zürcher Art i Stockholm?

Diskussion i 'Restauranger' startad av Martin Björnström, 28 Maj 2015.

1. Enkel fråga - jag älskar verkligen Geschnetzeltes Kalbfleisch Zürcher Art - var äter jag det i Stockholm?

2. Om inte Grand Central, Soldaten Svejk eller Moldau har det på sina menyer så är du nog körd. Jag har inte sett det hos någon av dem. Ev kan Cafe Piatowska laga det om du ringer och frågar.

Martin Björnström gillar detta.
  3. Resenären

Resenären Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Martin Björnström gillar detta.
  4. Synd att det stod Stockholm, hade tänkt svara "överallt i Tyskland" annars, troligen landets absolut vanligaste rätt, som köttbullar potatis och brunsås i Sverige. Men jo, jag tycker också det är gott!
    Men Stockholm...varit på något bayerskt ställe nån gång men, nä - det enda rätta är att ta med en tom stor väska, flyga ner över dan och köpa en massa riktigt kött du kan frysa in och djupfrysta Rösti-paket och såsblandningar och sedan göra allt själv varje dag hemma tills du får åka ner igen :)

rvarttinen och Martin Björnström gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!