Senaste nytt

Var har min kollega rest?

AABack2ARN

Medlem
Och utöver det kan man kanske fundera på om detaljerna avseende flygtid som din kollega ger är såpass exakta som vi använder här för våra antaganden?

Om man tänker på sig själv kan man ju konstatera att man ibland gör resan lite enklare (för att slippa förklara krångliga routings) eller gör den svårare (för att man inet skall ses som alltför bortskämd).
 

Joakim

Medlem
Om man tänker på sig själv kan man ju konstatera att man ibland gör resan lite enklare (för att slippa förklara krångliga routings) eller gör den svårare (för att man inet skall ses som alltför bortskämd).

Gjorde en resa GOT-ARN-CPH-WAW-IST-KUL-DPS förra året.
Efter några försök att förklara blev det till slut att "vi flög till Bali via KL"
 
Många är inne på jakt och då Afrika. Det går dock emot tidsskillnaden. Så jag föreslår jakt i Sydamerika. Finns många roliga djur i tex Argentina att jaga. Eller så har han jagat isbjörn på Grönland?
 

Magino

Medlem
Många är inne på jakt och då Afrika. Det går dock emot tidsskillnaden.
Över halva Afrika ligger i andra tidzoner än Sverige. Även fast det bara är en timmes skillnad på de flest.

Ser fram emot upplösningen av denna tråden. Det är sådana här trådar som får en att bli sömnlös här på BC
 
Över halva Afrika ligger i andra tidzoner än Sverige. Även fast det bara är en timmes skillnad på de flest.

Ser fram emot upplösningen av denna tråden. Det är sådana här trådar som får en att bli sömnlös här på BC
Sant, det var jag som hade fått för mig att det var mer än en / två tidszon(er) i skillnad.
 

Nemo

Medlem
Över halva Afrika ligger i andra tidzoner än Sverige. Även fast det bara är en timmes skillnad på de flest.
Ser fram emot upplösningen av denna tråden. Det är sådana här trådar som får en att bli sömnlös här på BC
Räknar man en timme som tidsskillnad, som det visserligen är, så räcker det med att ha flugit till Åland.
 
Toppen