Senaste nytt

Var har min kollega rest?

gdaily

Medlem
Ja Jakt skulle förklara den långa planeringstiden, att han träffat folk som hade samma planer, och att han skulle berätta om han lyckades med uppdraget.
 

Nemo

Medlem
Fast Botswana och egentligen hela Afrika har ungefär samma tid som Sverige, på den hemliga resan var det ju en tidsskillnad. Återstår egentligen södra Sydamerika eller något bergsområde som är soligt men kallt så att man har långärmat/långbyxor. För en vältränad cyklist/klättrare kan en vandring i bergsområde klassas som icke-fysisk aktivitet. Hur länge var han borta?
 

SvartMjolk

Medlem
Fast Botswana och egentligen hela Afrika har ungefär samma tid som Sverige, på den hemliga resan var det ju en tidsskillnad. Återstår egentligen södra Sydamerika eller något bergsområde som är soligt men kallt så att man har långärmat/långbyxor. För en vältränad cyklist/klättrare kan en vandring i bergsområde klassas som icke-fysisk aktivitet. Hur länge var han borta?

Han var borta i två veckor ungefär.
 

Palazzi

Medlem
Om man planerar så långt i förväg, har de intressen/karaktärsdrag du nämner samt har nämnd solbränna är mina gissningar:
1. Galapagos
2. Påskön
3. Peru
4. Nepal

Rejäla tidsskillnader, kräver hyfsat omständliga routings, och tillräckligt intressanta destinationer för att man skulle vilja hemlighålla.
 

jumbooze

Medlem
Poängjakt med United till Sydamerika?

Där kan man ju stämma möte med likasinnade poängjägare, även om vi brukar kalla det MR här :D
 

SvartMjolk

Medlem
Om man planerar så långt i förväg, har de intressen/karaktärsdrag du nämner samt har nämnd solbränna är mina gissningar:
1. Galapagos
2. Påskön
3. Peru
4. Nepal

Rejäla tidsskillnader, kräver hyfsat omständliga routings, och tillräckligt intressanta destinationer för att man skulle vilja hemlighålla.

Jag är inne på samma spår. :)

Guldvaskning någon stans i sydamerika? :p

Intressant tanke. Han har sagt att han inte blivit rik så då har han inte hittat allt för mkt;)

Jag tror som några andra här att han varit på en jaktresa i södra Afrika. Gissar på Leopardjakt i Namibia

Verkar som många är inne på detta. Jag ska försöka få ur honom någon information som kan tyda på detta.

Poängjakt med United till Sydamerika?

Där kan man ju stämma möte med likasinnade poängjägare, även om vi brukar kalla det MR här :D

Han har sagt innan att han inte är med i något FF-program, så jag tror vi kan utesluta detta. Men han kanske är nyfrälst:)
 
Toppen