Var efterregistrera missing miles?

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Ozz, 12 September 2015.

1. Ozz

Ozz Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har några SK flygningar i våras/somras där jag angett mitt TG-nummer och nu när jag loggar in på mitt ROP-konto så ser jag att flera leg saknas bland mina insättningar. Som exempel har jag fått in poäng på en del av en Parisresa men saknar fortfarande 3 flygningar.

När jag skall fylla i "Claim TG Missing Miles" på Thaiairways så kan enbart TG-sträckor fyllas i och på SAS skall ja ju logga in på min Eurobonus. Självklart har jag boardingkorten kvar, skall jag skicka in dem i original till Thai/Sverige eller räcker det att jag skannar dem? Eller skall jag rent av kontakta SAS i ämnet då det är dom som inte registrerat dem på mitt Thaikonto?

Jag ber om ursäkt om frågan tagits upp/besvarats tidigare på forumet men jag orkade helt enkelt inte leta... o_O

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du ska kontakta Thai ROP om det är dem du vill ha in miles:en till. Vet inte hur deras process ser ut, men jag föreslår att du kontaktar dem innan du skickar in någonting alls.

Ozz gillar detta.
  3. Ozz

Ozz Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack!
    Då var det dom jag misstänkte...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!