Senaste nytt

Var dette middagen min?

jumbooze

Medlem
Ska bli intressant och se vad jag får på min lh c intra europa (2h 25min) återkopplar om det blir en halv minimorot med sallad :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Von Wiffen

Medlem
Dagens lunch på LH806.. totalt oätligt

70d890ac2c9c7a273b20a30d544b3530.jpg
En sådan fick jag för några veckor sedan :(
 

trekker

Medlem
Fløy i dag Lufthansa Business Class Nice-München-Oslo. Etter en OK lunsj av liten størrelse på første flight, må jeg mildt sagt si jeg ble overrasket over serveringen på München-Oslo.

Er det flere som tenker at en grønn salat ikke helt kan klassifiseres som "middag"? Fikk for øvrig smeltet iskrem til dessert. Sidemannen bare måpte. Blir SAS Plus neste gang ettersom jeg holdt på å spise sikkerhetsbrosjyren i ren hungersnød.
Vi fick precis samma igar med LH mellan MUC och MAN, det var nog det varsta/minsta i matvag jag nagonsin fatt serverat pa ett flygplan dar mat ingar(och da inkluderar jag ekonomiresor). Hela resan MUC till MAN var en total katastrof men det tar jag nog I en annan trad nar jag har samlat mig.
 

lilly k

Medlem
Någon som råka veta om Lufthansa serverar varm mat på 3-timmars flygning inom Europa? Det är Lissabon-München jag tänker på för övrigt. Behöver sondera terrängen eftersom TAP ändrat flygtid vilket tyvärr inte fungerar för oss.
 

Agö

Medlem
Någon som råka veta om Lufthansa serverar varm mat på 3-timmars flygning inom Europa? Det är Lissabon-München jag tänker på för övrigt. Behöver sondera terrängen eftersom TAP ändrat flygtid vilket tyvärr inte fungerar för oss.
För något år sedan var det i vart fall varm mat på Frankfurt-Lissabon med Lufthansa.
 
Toppen