Valutafel vid Flying Blue award bokning

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av charlesswe, 18 Juni 2012.

1. charlesswe

charlesswe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej,

Kollade lite för en award bokning med FB poäng och det kommer upp fel valuta på slutet. Det går så här:

1. Logga in via airfrance.se
    2. Click på award booking
    3. Sök någonting t.ex SYD till NOU
    4. Välj datum

När du kommer till beräkningen, så har du val att se detaljer på avgifterna. Där visas räkningen i SEK, men på förra steget så visas det i EUR.

Jag antar att de kommer att debiteras i EUR. Annars... "passa på", som de säger.

Det är inte första gången jag hör talas om valutafel på KL/AF. De borde fixa det här.

Skulle gissa att "detail view" visas i valutan av landet användaren har loggat in med...
    Screen Shot 2012-06-18 at 11.21.08 PM.png

Last edited: 18 Juni 2012
  2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nice, men varför tittar du på awards i economy? ;)

2 personer gillar detta.
  3. JacobGBG

JacobGBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lysande upptäckt charlesswe! Det här är framtiden för FDing. Bättre än att samla in poängen på MRs från första början. ;)

1 person likes this.
  4. vitrysk

vitrysk Ny medlem

Nej, inget fel... De debiterar inte länge YQ på awards ju. Så allt stämmer. ARNCDG kostar om jag minns rätt 90 SEK eller nåt liknande...

5. Homer

Homer Medlem

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!