Senaste nytt

Vaknat på hotell - vet inte var du är

nilsson

Medlem
14 olika Hilton på 17 nätter förra året gjorde att jag fick ta en tur runt för att hitta mitt rum ett par gånger. Det hela gjordes inte bättre av att jag fick exakt samma rumsnummer tre nätter i rad först.

Det var väl helt självförvållat å andra sidan, för att maximera antalet stays.
 

Trox

Medlem
Händer att jag vaknar hemma och tror att jag är på hotell. Ibland somnar jag på korta flighter och vet inte var vi landat eller att jag är på ett flygplan när jag vaknar.
 

johhenrik

Medlem
Absolut. Jag tänkte på vad som är statusgrundande. Därmed min exkludering av IC, då ju en stay bara ger 2000 statusgrundande points, så vill man maximera dem får man köra att man hoppasr runt.
 

sembl

Medlem
Händer mig jämt och ständigt, det tar ca 1 min innan jag fattar var jag är och hur jag hamnade där innan min hjärna kopplar.

Jag har ett annat omvänt problem, det är att jag nu har samma känsla när jag kommer hem. Var faen är jag, hemma, omöjligt ? För många nätter borta helt enkelt. Bara i år har jag sovit 34 nätter på hotell.
 

johhenrik

Medlem
I shanghai kan du väl hoppa runt på 3 IC för att mjölka lite

4 till o med. Jag gjorde det senast och kommer göra nästa gång, men bara för att klara av Big Win. Det är lite tråkigt att spendera 2hr varje dag på att tjäna några få points.... jag är för lat för det. I just detta fall gäller det ju 166.000 poäng dock, så då får latheten stå åt sidan. ;)
 
Toppen