Senaste nytt

Vad vill du veta om Lufthansas HON circle?

agehall

Medlem
Först av allt, välkommen hit HON. Hoppas du kommer att trivas här. Du gör inte din introduktion lätt för dig genom att börja en sådan här tråd - det finns nog många som vill veta allt om HON Circle... Allt du berättar kommer nog att följas noga av många här.

Tänker du fortsätta att vara lojal mot Lufthansa gruppen efter alla "enhancements"?

Jag vet inte hur mycket det egentligen berör de som mest reser i C/F...
 

HON

Medlem
min arbetsgivare har ett avtal med LH-group sa jag har inget val...gillar dock LX o LH. Dessa enhancements paverkar inte mig det minsta.
 

Jacob

Medlem
hehe..noterade att jag kommer att fa fullt upp, men det ar bara kul och kunna dela med sig lite.
Kul att du ställer upp och svarar på frågor. Oavsett om det är fem HONs i Sverige eller fem HONs i Skandinavien (jag har ingen exakt siffra heller) så är det ohyggligt ovanligt här uppe. Tveka dock inte att säga ifrån om det blir för mycket eller för personligt.

Har några funderingar kring ett av mina stora specialintressen, lounger. ;)

Hur är HON Circle loungen i Wien? Det finns väl två, en Schengen och en non-Schengen. Har bara tittat in genom fönstret. Något särskilt i mat, dryck och service?

För ungefär ett år sedan var jag på förhandsvisning av de nya A-Plus loungerna i Frankfurt och fick höra allt om bl.a. den då nya första klass loungen i A-piren. Då sades det att man skulle få limotransfer från loungen om flygplanet parkerade vid en remote stand eller en gate högre än gate A26. Stämmer detta och har detta fungerat i praktiken?
 
Toppen