Senaste nytt

Vad vill du veta om Lufthansas HON circle?

HON

Medlem
Hej!

Har blivit uppmanad av medlemmar pa BC att dela mer mig av mina erfarenheter som HON Circle member...

Vad vill ni veta?

/HON
 

HON

Medlem
1. Hehe..1v. /manad
2. Servicen. For att namna ngt, Nastan alltid seat blockat bredvid, valdigt personligt bemotande, specialmat om sa onskas, ombokningsbar biljett aven om man reser P och givetvis First class loungerna.
 
Måste först få hälsa dig välkommen till Businessclass.se, hoppas du kommer trivas här!

Sen till frågan: Eftersom du är HON så får du tillgång till en hel del förmåner oavsett kabinklass du reser i. Känns det för dig värde att ha ett HON om du nu som du säger åker F 7/10 gånger?
 

HON

Medlem
Tack!

Det erbjuds mkt mer an bara formaner pa flygplatser och ombord. Tex bilkorning, opera, golf, safaris..

Det som utmarker ar hela proceduren fran det man checkar in till man stiger av...t.ex inom Europa m LH-group racker det om jag kommer 15min innan avgang till FCL, behover aldrig vanta pa ngn forsenad avgang da ringer HON-service o meddelar detta och bokar om ifall det behovs, har alltid ngn fr ground staff med mig, kan boka om precis som jag vill etc. Jag flyger long haul ca 2gr /manad sedan kors o tvars i Europa.
 

Jacob

Medlem
Varmt välkommen HON. Jag tror inte det finns mer än en handfull Hon Circle medlemmar i Skandinavien så kul att du hittat hit.

Jag har skaplig koll på programmet och statusen och vad som ingår (officiellt och lite mer inofficiellt). Men skulle vara kul att höra vad som varit din bästa upplevelse som Hon Circle? Har det varit någon gång då Lufthansa (eller partnerbolag) verkligen överträffat dina förväntningar?

Skulle också vara lite kul att höra hur mycket hjälp/uppmärksamhet du får i Skandinavien där all Lufthansas markservice hanteras av SAS (och Menzies i fallet med Austrian och Swiss, i alla fall på Arlanda). Hur mycket vet exempelvis SAS personal om Hon Circle?
 

palmen

Moderator
Vad det ett medvetet val att satsa på HON från första början eller kom det som en bonus med tanke på ditt resmönster?

Vilken förmån uppskattar du allra mest som HON som du inte hade fått annars?
Vilken förmån skulle du kunna klara dig utan? (om det finns någon sådan)
 
Toppen