Senaste nytt

Vad tycker ni om nya glasen i SAS lounger?

fcx

Medlem
Det skulle kunna bli jätteroligt om SAS sätter larmbågar vid utgången från loungen, och börjar larma glas, vinflaskor, tidningar etc
 

Jonas C

Medlem
Det låter ju som ett helvete... Känns ju som att det skulle räcka med säkerhetskontroller vid det här laget ;)

Tidningarna blir ju extra problematiskt då de nu har försvunnit från gaten, så det är nog en och annan tidning som försvinner.
 

SNIFF

Medlem
Jag är inte helt övertygad om att ladda ner tidningarna i min iPhone 5S... Halva grejjen med en tidning är ju att pösa i sitt säte med en stor tidning och se (över)viktig ut.

Papperstidningar i all ära men när jag kommer över en papperstidning har jag redan hunnit läsa allt som står i den på nätet. Jag kommer nog inte sakna dem vid gaten.
 

Delayed

Medlem
Sno glas ur loungen? Vart finns sunt förnuft? Antar jag börjar bli gammal men denna typ av barnbetenden hoppas jag att kommit över!
 

Bryant

Medlem
Jag hoppas att SAS ägodelar får stanna hos dem själva; allt annat är stöld! Men egentligen undrar jag inte om text med Orrefors är snäppet värre än SAS-brand vilket bara intresserar enstaka tokstollar, medan Orrefors kan attrahera många fler även om man givetvis får hoppas på att loungebesökare överlag inte stoppar på sig glas det första de gör… :cool:

Om jag inte minns fel så ville du själv skänka bort SAS glas för ett tag sedan
http://www.businessclass.se/forum/threads/sas-glas.8430/

Men som samlare av allt med flygbolagsemblem så uppskattar jag att strosa i secondhandbutiker, där kan man hitta allt möjligt, bla glas.
 

twiggs

Medlem
Om jag inte minns fel så ville du själv skänka bort SAS glas för ett tag sedan
http://www.businessclass.se/forum/threads/sas-glas.8430/

Men som samlare av allt med flygbolagsemblem så uppskattar jag att strosa i secondhandbutiker, där kan man hitta allt möjligt, bla glas.

Precis, går att hitta allt möjligt på loppis/secondhand. :)
Poängen med mitt förra inlägg var inte att utpeka någon som tjuv utan att väga varumärke mot varumärke. Orrefors är helt enkelt mer intressant för fler än vad SAS är.
 

Bryant

Medlem
Precis, går att hitta allt möjligt på loppis/secondhand. :)
Poängen med mitt förra inlägg var inte att utpeka någon som tjuv utan att väga varumärke mot varumärke. Orrefors är helt enkelt mer intressant för fler än vad SAS är.

Nä, jag förstår att du inte ville peka ut någon som tjuv. Du brukar vara rakt på sak ;)

Ville bara jävlas lite oskyldigt med dig.
 

trekker

Medlem
Skulle man nu vilja stjäla ett glas på resan så har nog loungen man använder på resan till arlanda bättre glas i 9 av 10 fall.
 

Thornado

Medlem
Glasen ser helt OK ut, men varje gång jag ser den här tråden dyka upp i listan över nya inlägg så reflekterar min hjärna bara över hur fantastiskt mycket bättre den här tråden vore om den hette "Vad tycker ni om nya glassen i SAS lounger?"...
 
Toppen