Senaste nytt

Vad tycker du att SAS nivå över Guld ska heta?

Vad ska SAS nivå över Guld heta?

  • EuroBonus Gold Elite

    Votes: 37 21,6%
  • EuroBonus White Gold

    Votes: 8 4,7%
  • EuroBonus Platinum

    Votes: 48 28,1%
  • EuroBonus Diamond

    Votes: 74 43,3%
  • EuroBonus Titanium

    Votes: 4 2,3%

  • Total voters
    171

Senator

Moderator
Senator? EBS.... 'attans också, den finns redan :)

Det finns ett antal parameter att ta hänsyn till, men Gold Elite blir bra.
 

Claes L

Medlem
Samma här som många andra, röstade Diamond men gold elite är inte dumt, lite beroende på hur stor skillnade det är...
 

Smuffe

Medlem
Jag känner också för Diamond eftersom det har fastnat efter våra diskussioner.
Men jag röstade faktiskt på Platinum pga utseendet på kortet.
Tänk er, ett helsvart kort med den vanliga kortdesignen i spegel/silver blankt... :) Det skulle bli ett riktigt snyggt, ja nästan lite sexigt kort som kommer passa finfint i plånboken, framförallt med ett EB Platinum Amex/MC.. :D
 

Tockstew

Medlem
White Gold låter lite som ett cigarettmärke tycker jag. Röstade på Diamond, främst pga logiken i värdekedjan så att säga.
 

Svante

Medlem
Kan inte säga att ngn faller mig på läppen mer än det andra, dock är jag principiellt emot det som många andra kallar logiskt...dvs att gå från ädelmetaller till ädelstenar känns inte logiskt i mina ögon...fast det är klart, vad har en fiskgjuse med metaller att göra...
 

Nystrom

Medlem
Vad namnet blir är väl mer av underordnad betydelse, det intressanta är vilka "förmåner" som blir kopplade mot de olika nivåerna. För egen del skulle jag gärna se att Pandion blev en officiell nivå och att den nivån blev lite mer internationellt accepterad som en "elitnivå".

Men, utgående från frågeställningen och de fakta som i dagsläget finns så är väl Diamond inget dumt namn.....
 
Toppen