Senaste nytt

Vad skulle ni välja? Lufthansa Airbus A380 eller Swis Airbus? Business produkt båda.

Nej, *G ger inte mycket hos M&M bolag. Du måste ha SEN eller HON för att kunna boka blockade säten.

Jag håller inte med. Jag har alltid lyckats "låsa upp" de blockade sätena när jag säger att jag är Star Alliance Gold. (Funkar dock inte om man säger Eurobonus Gold.)
Säte 4A är min favorit om jag flyger själv.
 

agehall

Medlem
Jag håller inte med. Jag har alltid lyckats "låsa upp" de blockade sätena när jag säger att jag är Star Alliance Gold. (Funkar dock inte om man säger Eurobonus Gold.)
Säte 4A är min favorit om jag flyger själv.

Via deras hemsida? Det ska du iallafall inte kunna göra.
 
Sorry, läste inlägget innan ditt av Acervins där han skrev att han ringt till Swiss och trodde du svarat på det. Skulle skrivit att jag aldrig haft problem när jag ringt till Swiss.
 

Senator

Moderator
Inget tillgängligt i F på LX038 den 18/5. Får prova senare.

Hej, det är rätt att det just nu inte finns några platser i "O" klass för uppgradering. Dock är alla 8 platser öppna den 18/5 så jag hade provat igen senare. Notera att det är A340-300 utan senaste F på ZRH-SFO rutten. Bra, men inte lika bra som nya A330-300.

Gällande platsval, finns det ingen online funktion för detta på Swiss.com. Dock kan man som sagt ringa Swiss och meddela att man är Guld. Själv sitter jag på 4A till BKK nästa vecka om jag inte uppgraderar.
 

A380*G

Medlem
Finns en separat tråd i detta ämne på FlyerTalk. Vissa klagar på att LX inte släpper O på flighter till/från nordamerika trots F8A8.
 

Tockstew

Medlem
Kan meddela att jag utan vare sig status på M&M eller EB lyckades få den trevliga Swissagenten att ge oss mkt bra säten i den främre business-kabinen.
 
Toppen