Senaste nytt

Vad skulle ni välja? Lufthansa Airbus A380 eller Swis Airbus? Business produkt båda.

Jacob

Medlem
Det är ingen skillnad på Lufthansas business stolar på A380 och deras stolar på övriga flygplan (A330/A340/B747). Stolarna är OK men inte spektakulära på något sätt.

Eftersom det inte är något speciellt med Lufthansas A380 (om man nu inte vill flyga A380 för sakens skull) så tror jag Swiss blir vinnare.
 

ACervin

Medlem
Har nu bokat LX i C till SFO. Ringde Swiss för att försöka få ett bra säte. Alla attraktiva (enligt Seatguru) stolar upptagna. Men noterade efter en stunds diskussion med telefonissan att mitt EBG status inte syntes i bokningen. Kan det har påverkat möjligheten till en bra plats?
 

Rustscheff

Medlem
Passa på att uppgradera till F om du kan. Flyger du Z kan det vara sista chansen... LX F är utmärkt även med gamla stolar. Inte samma upplevelse som LH F och sämre lounge men MKT roligare än Z
 

ACervin

Medlem
Tack för tipset, jag har lite poäng som går ut 30/5 som jag inte hinner utnyttja. Har därför haft en uppgradering i tankarna. Hur gör man? Ringer till Swiss eller??
 

jumbooze

Medlem
Är det Eurobonuspoäng? I såfall logga in på sas.se och använd uppgradera formuläret, kostar 50k.

Gjorde detta idag men hittade inget på min utresa...
 
Toppen