Senaste nytt

Vad ska man göra när man råkat boka en vecka extra..?

Senator

Moderator
Den tanken har faktiskt slagit mig. Jag ska fundera lite mer på det - hänger lite på exakt hur mycket extra tid jag får. Vi ska försöka fixa lite möten här.



Oj, strök jag det stycket i mitt inlägg. :/ Vi pratar v41, dvs början på oktober.

Ja, antingen drar du ner till Charleston och Savannah, tror inte @sembl är där. Annars åker du över till Colorado: Fort Collins, Boulder, Denver och dyl. Helt underbart, och du kommer precis i sista del av björkskogens färgändring uppe i Klippiga Bergen...Jag kan få några killar (om dom är hemma) att kanske ta dig med ut på en öl...
 

Canadien

Medlem
Austin TX är trevligt, missa inte fladdermössen som en-masse dundrar ut från en av broarna varje kväll.
Montreal är ju nära NYC. Kanadas Las Vegas...
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Valley

Medlem
Under BA-rean från Oslo häromveckan råkade jag boka lite fel. Det blev en vecka för mycket i USA som ser ut att bli obokad, dvs inga kunder som vill betala för tiden.

Eftersom jag inte ser avbokning som ett alternativ, så tänkte jag hitta någon stad som är billig att vistas i och helt enkelt jobba från USA den veckan.

Jag kommer att utgå från NYC och kan tänka mig att dra nästan vart som helst, men jag har lite idétorka just nu...

Det jag är intresserad av, är förslag på städer dig man skulle kunna ta sig (med cash och/eller poäng) och sedan bo utan att bli ruinerad. Las Vegas är väl ett sådant ställe, men finns det fler? Det är totalkostnaden som är intressant.

Atlantic City är väl ett ställe man kan leva billigt i.
 
Toppen