Vad ska man göra när man råkat boka en vecka extra..?

Diskussion i 'Övrigt' startad av agehall, 20 Augusti 2015.

1. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Under British Airways-rean från Oslo häromveckan råkade jag boka lite fel. Det blev en vecka för mycket i USA som ser ut att bli obokad, dvs inga kunder som vill betala för tiden.

Eftersom jag inte ser avbokning som ett alternativ, så tänkte jag hitta någon stad som är billig att vistas i och helt enkelt jobba från USA den veckan.

Jag kommer att utgå från NYC och kan tänka mig att dra nästan vart som helst, men jag har lite idétorka just nu...

Det jag är intresserad av, är förslag på städer dig man skulle kunna ta sig (med cash och/eller poäng) och sedan bo utan att bli ruinerad. Las Vegas är väl ett sådant ställe, men finns det fler? Det är totalkostnaden som är intressant.

2. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @agehall Varför inte sätta dig med en paraplydrink i Rio? Våfflor med sirap i Quebec? Träffa indianättlingar i Milwaukee? Uppleva fantastisk natur kring New Foundland? Röka en cigarr på Kuba? Eller, åka till Hong Kong för en öl - den bjuder jag på!

rvarttinen, Gus, sembl och 5 andra gillar detta.
  3. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Toronto är det som ploppar upp i huvudet spontant, och det är ju nästan USA.

4. flum

flum Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När gäller det och vilket typ av boende vill du åt(vilken budget)? Vissa tider på året går det att hitta riktigt bra priser på riktigt schyssta hotell.

5. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Las Vegas mitt i veckan kan du lösa med Virtuoso, då bor du nästan gratis med tanke på vad du får tillbakai vouchers

MegaFlyer och Gus gillar detta.
  6. WTP

WTP Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Havanna innan Cuba hinner förändra sig :cool:
    Du får välja via Canada, Mexico eller Bahamas.

7. jsn

jsn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När på året gäller det? Utan att ha koll på priset kommer jag direkt att tänka på Saint Louis, Colorado Springs resp Montreal och Vancouver som alternativ...

8. Christian R

Christian R DYKWIA

Nyd livet og find et godt resort i Caribien!

9. När på året är det?

10. FCT

FCT Guest

Varför inte via Paris eller Moskva?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!