Vad säger ni om tråd för lokala BusinessClass.se medlemsträffar?

Diskussion i 'Övrigt' startad av Dr. Miles, 24 November 2011.

1. Vad säger ni om tråd för lokala BusinessClass.se medlemsträffar?

Medlemsträff(typ Drink DO på Flyertalk) är något som vi kan ha utan att anstränga oss till något speciell event.

Träffas på en krog eller ett café, sedan ta ett glas öl eller en kopp té och prata om allt möjligt om resan med andra medvetna resenärer.
    Vad säger ni om det?

Det verkar finnas stort underlag för medlemsträffar i Stockholm och i Göteborg.

* Jag vill poäntera att medlemsträff är inte något som BusinessClass.se ordnar. Utan mellan olika medlemmar.

Last edited: 24 November 2011
    3 personer gillar detta.
  2. Marcus01

Marcus01 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    En toppenidè! Ibland vill man ju käka lunch med några som inte bara sitter och gnäller om jobbet hela tiden...;-)

3. GOTATH

GOTATH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Låter som en jättebra idé! Grämer mig fortfarande att jag missade eventet i oktober, så det kan vara bra med lokala träffar:)

4. Johannes

Johannes Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Visst runt omkring GOT skulle vara trevligt...

2 personer gillar detta.
  5. Är det innan jul?

6. Why not? ;)

7. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Tack! Ok - ingen akronym eller förkortning alltså. Om vi blir minst tolv personer så kommer det alltså räknas som en DO, annars en 'gathering'. Hur som haver, ska bli kul att ses...

Återigen, inför vår möjliga DO, men definitivt gathering; säg till om du vill ha mat, så bokar jag bord. Skicka gärna en not, ett PM. Så vet jag för hur många efter att ha räknat ihop dessa. Deadline; 2011-12-04 (söndag), så bokar jag på måndagen.

Två har anmält sitt intresse här på listan, så en gathering på tre personer ännu så länge. :)

8. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ingen annan som är i NYC över jul och nyår? Kan tänka mig att ta en öl där...

9. Kommer sent den 26:e, åker vidare den 28:e. Finns också där den 7:e januari

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!