Senaste nytt

Vad kan och vill du göra för SAS?

ski

Medlem
En bekant till mig gjorde en väldigt uppskattat sak på SK016 idag. Han hade köpt en chokladkartong till crew och lämnade över den till pursern samtidigt som han tackade dem för att ha ställt upp så vi slapp flyga Norwegian (Röda näsan). Gissa om detta blev uppskattat, han belönades dessutom med ett par kramar. Snygg gest av min kompis tycker jag, eller också räknade han med kramarna.:)
 
Jag har också förnyat årskortet! Har bokat flera andra resor med SAS. Bland annat en resa till Berlin med hustrun. Idag flög jag OSL-TRD & passade på att tacka besättningen & jag pratade med dem. De var extremt tacksamma för att det löst sig samt för att jag gratulerade dem till att SAS överlever! Det gillade de, att jag visade uppskattning, så mitt råd är att vi kan visa stöd genom att tacka dem! Tror att det värmer i deras hjärtan om vi kunder visar uppskattning!
 
En bekant till mig gjorde en väldigt uppskattat sak på SK016 idag. Han hade köpt en chokladkartong till crew och lämnade över den till pursern samtidigt som han tackade dem för att ha ställt upp så vi slapp flyga Norwegian (Röda näsan). Gissa om detta blev uppskattat, han belönades dessutom med ett par kramar. Snygg gest av min kompis tycker jag, eller också räknade han med kramarna.:)

Jag levererade till Övik i fredags 4 kg godis som tack för det arbete som duktiga EBG kundservice medarbetare gör för oss dagligen. Jag har fått flera tack meddelande på Facebook.
 
Jag kommer behöva boka ett flertal biljetter med SAS inom kort..europa resor...vet någon på forumet vart MD80 används mest nu på vintern?
Jag vill så gärna öka på mina flygtimmar med SK "MAD DOG"..innan den är borta.
 

Appfly

Medlem
Jag har också förnyat årskortet! Har bokat flera andra resor med SAS. Bland annat en resa till Berlin med hustrun. Idag flög jag OSL-TRD & passade på att tacka besättningen & jag pratade med dem. De var extremt tacksamma för att det löst sig samt för att jag gratulerade dem till att SAS överlever! Det gillade de, att jag visade uppskattning, så mitt råd är att vi kan visa stöd genom att tacka dem! Tror att det värmer i deras hjärtan om vi kunder visar uppskattning!

På dagens ARN-CPH hälsade jag extra glatt på besättningen och sa till de två damerna som tog emot i dörren att jag var glad att se dem. De såg glada ut och svarade tackdetsamma. Kanske kommer det bli en ännu trevligare stämning mellan passagerare och besättning nu framöver (inte för att den var dålig tidigare) men när man är nära att förlora något man tagit förgivet så börjar man uppskatta det mer. Inget ont som inte har något gott med sig...

Jag är glad att SAS finns kvar och ser fram emot vilka nya linjer de ska lansera, deras 4ExcellenceNG program samt kampanjen på torsdag :D De är och kommer förbli även mitt förstahandsval...
 
Toppen