Vad kan jag göra med 21.000 points hos Aegean?

Diskussion i 'Star Alliance' startad av joa, 10 Augusti 2016.

1. joa

joa Medlem

Var guld med dom en period (numer silver), men gick sedan över till EuroBonus.
    Så mina poäng bara ligger där och "skräpar". Försökte mig på att kolla vad en upgrade med Thai från ARN-BKK skulle kosta, men sidan skickar bara tillbaka "unexpected error" så jag vet inte om 20K poäng räcker till något.
    Kommer inte att nyttja dem till att flyga någonstans med Aegean så alla andra ideer mottages tacksamt.

2. dino_81 och JohanA gillar detta.
  3. joa

joa Medlem

Så en enkelresa för två mellan Tokyo och Hong Kong med ANA skulle funka alltså?
    Skulle kunna passa ihop som enkelresa för en resa med SAS till Tokyo och hem från Hong Kong som jag kollat lite löst på.

4. Nej, enkelresa i Business class per person. Inte för två personer.

Här kan du läsa Star Alliance award chart hos Aegean Airlines Miles+Bonus.
    All airlines | Miles+Bonus

JohanA gillar detta.
  5. joa

joa Medlem

Ok, missade det där med 24 timmar och kollade bara på sträckorn som var två.
    Tack!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!