Senaste nytt

Vad kan jag använda 60k Qatar Q miles till?

P.Andersson

Medlem
Hej! Jag tänkte höra om någon har något tips på vad jag kan använda mina 60 000 Qmiles till (Går ut i december 2019). Jag bor i Göteborg och de har ju tydligen en ny linje härifrån så därför postar jag i denna tråd :) Tack på förhand!
 

squeezen

Medlem
Har du Qcalculator vad poängen räcker till?
De har ju försämrat värdet en hel del på slutet...

Annars finns vissa partners att konvertera till men det är ingen toppenratio
 

P.Andersson

Medlem
Har du Qcalculator vad poängen räcker till?
De har ju försämrat värdet en hel del på slutet...

Annars finns vissa partners att konvertera till men det är ingen toppenratio
Poängen räcker till en enkelresa från ARN - Doha i businessclass , haha. Tänkte om någon hade nån bättre idé vad jag ska göra med poängen innan de förfaller. Har kikat runt ganska mycket på egen hand men inte hittat någon bra och som du säger har ju värdet försämrats ganska mycket.
 

squeezen

Medlem
Poängen räcker till en enkelresa från ARN - Doha i businessclass , haha. Tänkte om någon hade nån bättre idé vad jag ska göra med poängen innan de förfaller. Har kikat runt ganska mycket på egen hand men inte hittat någon bra och som du säger har ju värdet försämrats ganska mycket.
Finns väl qmiles plus cash alternativ också. Ingen aning om det är bra value. Det taskiga när det räcker till/från Doha bara är att man måste ju då köpa till nåt leg och då får man ”lik förbannat” in fler poäng.
 

Mikeswede

Medlem
Jag hade ca 150 000 poäng. Blev ju dock ganska lågt värde då man gjorde om sitt system. Jag flyttade över dem till Accor. Ingen superdeal men iallafall användbara poäng.
 
Toppen