Vad kan du om Arlanda?

Diskussion i 'Flygplatser' startad av nollbit, 3 Augusti 2015.

1. nollbit

nollbit Medlem

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    På tok för enkelt! :) Den enda frågan som jag tycker kunde vara svår var den sista, men jag har kollat upp det en gång, så när man har alternativ att välja bland var det inte svårt det heller.

3. nollbit

nollbit Medlem

Haha ja. Jag bommade dock på flygbussarnas pris: jag har inte åkt buss till Arlanda på väldigt länge.

OT: 99:- är ju dock ett riktigt bra pris om man åker ensam. Och nu finns ju den "nya" linjen (via söder) som nästan går förbi mitt hem.

4. Kebalibre

Kebalibre Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tydligen inte för den som skapat det. Ordinarie pris på flygbussen är 119kr, webbpris 99kr.

Bryant och flum gillar detta.
  5. ChabbeT

ChabbeT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    image.jpg Enkelt. Chansade dock på sista frågan. Men tyckte jag kände igen namnet.

6. Johanna

Johanna Medlem

Jag hard problem med vad det kostade med flygbussen. Åker alltid express. Men visst finns det 2 flygbussar nu? Nu verkade dom utgå ifrån att de menade Flygbussarna men det stod det faktiskt inte. Eller är det samma pris med båda bolagen?

7. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma pris.

8. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Åh f-n. Jag har bara sett deras reklam och då står det väl 99kr. :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!