Senaste nytt

Vad jobbar ni med? (Presentation av medlemmar)

Tack!

Ja EBS är del mål nu, EBG är målet med tanke att det passar mitt resemönster och spend idag. Förmåner: 2-4-1 voucher, staus på hotell och försäkringar.

Fast track och lounge får jag titta närmare på efter utvärdering dvs om jag ska upgrade till platinum

Set är bra med målbilder (EBG) och även delmål (EBS) men för att du inte ska bli besviken så måste jag påpeka att ingen av de förmåner som du talar om är kopplat till någon av dessa statusar hos SAS. Dessa kommer från dina AMEX kort.

AMEX Premium/Elite: 2-4-1 och försäkring
AMEX Platinum: Hotellstatus och försäkring

Lycka till! :)
 

Sebastian.k

Medlem
Set är bra med målbilder (EBG) och även delmål (EBS) men för att du inte ska bli besviken så måste jag påpeka att ingen av de förmåner som du talar om är kopplat till någon av dessa statusar hos SAS. Dessa kommer från dina AMEX kort.

AMEX Premium/Elite: 2-4-1 och försäkring
AMEX Platinum: Hotellstatus och försäkring

Lycka till! :)


Tack för info, jag förstår, ursäkta min otydlighet.
 

Ultrafear

Ny medlem
Man 43 år, har rest en del, men ny på det här med poängsamlande etc, så detta är för mig den ultimata källan för att lära sig mer om detta. Förhoppningsvis kan man bidra med något när man blivit varm i kläderna.

Jobbar med IT Service Management och har bl a följande fritidsintressen....
- Hockey
- Klockor
- Triathlon
 

JosefinW

Ny medlem
Hej! Jag är relativt ny medlem, finlandsvensk kvinna som jobbar som fotograf. Företaget har växt de senaste 2 åren och jag fotar numera en del bröllop runt i Europa, så började kolla runt på att samla poäng ifjol. Valde efter att ha gjort inlägg här att finnair/oneworld passar mig bäst, och är stadigt påväg upp mot silver för tillfället! :) Målet är guld, och det ser ut som att det blir av i September i år.
 

Agö

Medlem
Man 43 år, har rest en del, men ny på det här med poängsamlande etc, så detta är för mig den ultimata källan för att lära sig mer om detta. Förhoppningsvis kan man bidra med något när man blivit varm i kläderna.

Jobbar med IT Service Management och har bl a följande fritidsintressen....
- Hockey
- Klockor
- Triathlon
Välkommen. Vilket lag vinner SHL-slutspelet?
 
Toppen