Wifi utlovas, men man utlovar inget om vilken hastighet det ska vara på longhaul.Jag tror inte han planerat in några viktiga möten direkt, men han jobbar på ett techbolag där stora delar av hans jobb är online, så det är klart begränsande. Och SAS däremot utlovar ju wifi.
Som säkert redan framgått; vi är helt överens.Wifi utlovas, men man utlovar inget om vilken hastighet det ska vara på longhaul.
Att tro att man ska kunna komma åt massa jobbsaker på longhaul wifi kommer att skapa mängder av problem då det är riktigt låg hastighet på det, kan lätt ta en minut att ladda en sida på bc utan bilder.
Jag skulle säga att business på LN-RKP slår plus på de andra SAS-planen på alla punkter, utom möjligtvis IFE och att det saknas wifi. Utöver det så kommer han att få en mycket bättre produkt på RKP, förutsatt att stolen inte är trasig och fast i ett läge eller liknande.
Jag håller med om att det är lite magstarkt att begära kompensation om man inte fått sämre komfort mot vad man bokat och betalat för.
Spelar ingen roll hur du införskaffat biljetten.När man ser denna rörelse i luften Har en plusgrade:ad biljett i bussiness imorgon och vad jag ser är det med LN-RKP. Tror ni att jag som många andra kan yrka på 40k-30k poäng? Eller påverkar plusgraden möjligheten till någon form av kompensation?
Perfekt! Då skall jag bara förbreda mig mentalt på denna premiärflyning.Spelar ingen roll hur du införskaffat biljetten.
Se det positivt, Business på RKP är bättre än vad du hade innan. Löjrom kommer att finnas samt champagne och mikkeller öl. Du slipper vara uppkopplad under 8h och det är väldigt glest i kabinen.Perfekt! Då skall jag bara förbreda mig mentalt på denna premiärflyning.
30k har jag fått i samma situation utan att just kräva något, bara beskriva upplevelsen. Lägg ut orden lite över saker du är missnöjd med i inredning och funktion, ge gärna lite beröm till personalen i samma andetag.påverkar plusgraden
Stackare. Det är verkligen en undermålig kärra. Så smutsig och sliten.När man ser denna rörelse i luften