Senaste nytt

Vad händer i Stockholm 17/18 september?

henrik l

Medlem
Råkade också ut för detta problem. Hade tänkt testa Courtyard. Full enligt weben, ringde och blev erbjuden ett rum för ca 3500 kr. Kollade sedan via vår resebyrås hemsida och hitta Scandic Brommaplan för ca 890 kr statligt avtalspris! Nästa alternativ låg på 2500 kr.
 

Valley

Medlem
Du hamar på Scandic Kungens Kurva. Fanns en gång i världen (skulle inte förvåna mig om de finns kvar) 6-personers rum.
Men billigt var det :)
 

micsjo

Medlem
Ingen som har Hilton Diamond? De har gett mig award-rum i Stockholm trots fullbokat mer än en gång. Kanske kan göära bokningen åt dig då? Tyvärr är jag inte Diamond längre så jag kan inte göra den. Dock kan ju priset bli precis vad som helst om man inte har poäng. Finns inga gränser men de skakar i alla fall fram ett rum.
 

FF#1

Medlem
Tycker att det har varit mer tryck på stockholm rent generellt i år efter semestern jämfört med tidigare år. Var på en tripp förra veckan och det mesta i hotellväg var slutsålt. Totalt bokat på Sheraton, Hilton och alla Radisson i stan.
 

flum

Medlem
Tycker att det har varit mer tryck på stockholm rent generellt i år efter semestern jämfört med tidigare år. Var på en tripp förra veckan och det mesta i hotellväg var slutsålt. Totalt bokat på Sheraton, Hilton och alla Radisson i stan.
har faktiskt varit så ända sedan i april är min känsla. Nästa vecka för mig var Grand det bästa alternativet, billigare än radisson-hotellen och Hilton hade inte rum alla nätter.
 
Toppen