Senaste nytt

Vad händer i Stockholm 17/18 september?

mha321

Medlem
Är den klausulen ny? Jag har nämligen använt mig av CC rumsgaranti samtidigt som oljekonferensen varit i Stavanger. Inga problem.
Den har funnits så länge jag kan minnas. Men de brukar göra ett försök ändå, och jag har alltid lyckats. Men de måste väl ha en klausul som säkerhet.
 

Perra

Medlem
Fick erfara liknande problem idag, behövde panikboka ett rum pga pågående lägenhetsrenovering, fanns inte ett enda rum i hela Sthlm. Vid 20:00 fick jag tag på ett rum på Scandic Brommaplan.
Enligt hotellen jag ringde runt till, inget speciellt som händer, någon mindre konferens men att allt skulle vara fullt....
 
Fick erfara liknande problem idag, behövde panikboka ett rum pga pågående lägenhetsrenovering, fanns inte ett enda rum i hela Sthlm. Vid 20:00 fick jag tag på ett rum på Scandic Brommaplan.
Enligt hotellen jag ringde runt till, inget speciellt som händer, någon mindre konferens men att allt skulle vara fullt....

EASD!

Lite statistik från förra året:
132 länder
17501 deltagare!
 

Agö

Medlem
Slutade med Radisson Blu Arlandia för 2695 kr, pre-paid. Priset gick upp med 200 kr medan min assistent snackade med Amex Business Travel. Många hotell hade minimumnattskrav denna vecka med hänsyn till diabeteskonferensen så om ni kan undvika att bo över, gör det.
 

Dr. Miles

Expert
Slutade med Radisson Blu Arlandia för 2695 kr, pre-paid. Priset gick upp med 200 kr medan min assistent snackade med Amex Business Travel. Många hotell hade minimumnattskrav denna vecka med hänsyn till diabeteskonferensen så om ni kan undvika att bo över, gör det.
Hade det inte varit bättre att bo i Uppsala än runt Arlanda?
Det kostar ca 1.000-1.300 SEK per natt på Radisson eller Park Inn.
 
  • Gilla
Reactions: jsn
Toppen