Vad händer i Stockholm 12/13 juni?

Diskussion i 'Hotell' startad av gdaily, 5 Juni 2013.

1. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hittar inget hotellrum alls (26.000 kr för Best Western i Solna känns lite mycket för tre dagar) mellan 12/13 juni. Vad är det som händer i stan då?

/Ola

2. seat56f

seat56f Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nordic-Baltic Biometric Conference 10-12/6?

3. Ja, det är helt tjockt på alla "riktiga" hotell... Såg att Quality Hotell i Nacka hade kvar ett par rum via resebyrå för 2.300kr, men det var nog det enda....

4. Nemo

Nemo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad händer i Stockholm 12/13 juni

Finns rum på Radisson Blu i Uppsala 10-13 juni 2133:- per natt. Är nytt och ligger precis vid stationen (ta till höger så ser du det direkt). Tåg Sthlm-Ua 84:- Går alltid 11 över hel timme och tar 37 minuter, oftast många tåg däremellan.
    Annars kan det vara läge att använda CCG 72h garanti http://www.clubcarlson.com/specialoffers/offerdetail.jsp?offerId=3227984 . Om du inte redan har CCG kan du ordna genom aktieköp 200 st Rezidor, tar dock 4-6 veckor innan du har guldkortet.

5. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, jag blev lite paff över hotellpriserna den 10-11 också när jag tittade i morse. Stockholm brukar vara dyrt, men inte riktigt såhär.

6. Gralq

Gralq Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Min teori är att brölloppet helgen innan drar turister..

Det var svårt att få vettiga rum redan för några veckor sedan.

7. NotRyan

NotRyan Medlem

Last edited: 6 Juni 2013
  8. jsn

jsn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Brukar fylla upp hela Mälardalen :S Jobbar inom en annan bransch, men läkarveckan är en återkommande showstopper om man vill få besök från utomsocknes...

9. Mauricio

Mauricio Medlem

Land:
    Norge Norge
    Summerburst den helgen grabbar :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!