Vad göra med 19260 Flying Blue poäng?

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av PYRZ, 1 Oktober 2012.

1. PYRZ

PYRZ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är inte alls insatt i Flying Blue programmet så jag undrar vad man kan göra med 19260 poäng, som går ut 30:e November? Kan man "köpa" ngt för poängen eller skänka dem? Eller kanske "överlåta" till ngn som kan använda poängen? :confused:

2. Ja. Europa-Dubai enkelresa i Business class brukar ligga 20.000 Flying Blue miles när man utnyttjar Promo Awards@.

3. En T/R till Riyadh i ekonomi med AF går iaf på 20.000. Vad du ska göra i Riyadh låter jag vara osagt:p

4. PYRZ

PYRZ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för snabbt svar. Har nog ingen möjlighet att åka själv men kanske kan köpa en biljett till brorsan...

Kanske kan ta hem några IKEA kataloger :)

Last edited: 1 Oktober 2012
  5. PYRZ

PYRZ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack Palazzi. Jag såg när jag loggade in att man kunde köpa poäng. (därav editeringen av mitt original inlägg)

2000 miles för 53 € osv. Hur som helst, skatterna verkar vara höga dock (ca 600USD till Miami).

6. sodaboy

sodaboy Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har ca 72k poäng som jag inte vet vad jag ska göra av. Inte såå sugen på flyg. Vet att man kan föra över från t ex Hilton till sitt FB-konto.
    Kan man göra tvärt om, dvs från FB till HiltonHonors? Nån av er därute som vet?
    Tacksam för svar.

1 person likes this.
  7. Tror inte du kan växla från FB till Hilton, men det går att boka bonusnätter för sina miles.

Award Category 1 – 10,200 Award Miles
    Award Category 2 – 16,900 Award Miles
    Award Category 3 – 33,800 Award Miles
    Award Category 4 – 40,500 Award Miles
    Award Category 5 – 47,300 Award Miles
    Award Category 6 – 54,000 Award Miles
    Award Category 7 – 67,500 Award Miles

8. sodaboy

sodaboy Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tusen tack för infon, Palazzi.
    Ska kolla upp det.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!