Vad gäller för Lounge vid ankomst på Arlanda?

Diskussion i 'Lounger' startad av Impendill, 16 Maj 2014.

1. Impendill

Impendill Medlem

Hej!

Vi flyger business BKK-IST-ARN, TY. Ankommer ARN 23:30 25/7. Byter till Norwegian mot Göteborg som går vid 09:00 26/7. Finns det någon möjlighet att få utnyttja lounge vid ankomst ARN?
    Jag är EBB men har ett Dinersclub. Övriga resenärer är också EBB men utan Diners.

Tacksam för svar

2. Christian R

Christian R DYKWIA

Jeg tror ikke der er nogen lounge der er åben der. Dagen efter er det diners der gælder.

3. Impendill

Impendill Medlem

Ja TK menar jag ju såklart.
    Okej, får kolla på Radisson, har bara bott där en gång när jag blev försenad från BKK en vecka när de demonstrerade. Då bjöd SAS:)

4. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nog risk för demonstrationer återigen när Du planerar att vara i Bangkok, bara egen spekulation.

5. Impendill

Impendill Medlem

"Risk för"?
    Så vitt jag vet har de demonstrerat i ett halvårs tid.

6. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Finns ingen lounge som är öppen så sent på kvällen. Men annars brukar de inte kolla boardingkort på Diners loungen, har jag förstått det som.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!