Senaste nytt

Vad får man extra i Norwegian Premium?

Homer

Medlem
Vilket moget, konstruktivt och uttömmande svar. Då förstår vi precis!

Inget som förvånar, helt i linje med att samma personer som tjänar miljontals Eurobonuspoäng på
tjänsteresor som de sedan använder privat, beklagar sig över att Norwegian inte betalar skatt :)
 

fcx

Medlem
Inget som förvånar, helt i linje med att samma personer som tjänar miljontals Eurobonuspoäng på
tjänsteresor som de sedan använder privat, beklagar sig över att Norwegian inte betalar skatt :)

Moral är bra. Dubbelmoral är dubbelt så bra.
 

MrPlow

Medlem
Jag skulle som sagt flyga DY premium economy till BKK strax före jul. Ditresan kunde jag boka om med Thai direkt till HKT. En fördel med premium, att man kan boka om :)

Hemresan blev dock med DY dels för att det inte fanns något bra alternativ och dels för att jag ville prova DY i C (deras version av den).

Dock så fick vi flyga med en HiFly A340 istället med en ung portugisisk besättning. Lite slitet plan (12 år) men lie flat i C. (Dock fanns inga kuddar ombord och inflight entertainment var trasigt). Då körde "folk" sina iPads på högsta volym och stojade bäst de kunde.

Gladast var nog de som blev uppgraderade från economy! Varmt vin/dryck serverades (de hade ingen kyl), de röda norwegian-filtarna missfärgade våra kläder och snacksen tog slut efter ett par rader.

Väntar på svar och ev kompensation och ersättning. Kanske inte beskriver hur det är att flyga DY men iaf hur deras ersättningsplan är.

NB. På Thai är också all personal är thailändsk(!) och med tanke på vad fick betala för en plats i C så verkar de också vara intresserade av tjäna pengar ;)
 
Toppen