Senaste nytt

Vad får man extra i Norwegian Premium?

Är Lifemiles bättre än än USDM?

Går inte att jämföra vilket som är "bäst" då det är för olika syften.

Du måste ju väga in destination, enkel eller retur, vill du ringa och boka eller göra det själv via internet, vill du ha stopover(s) eller inte. Finns hur mycket som helst som spelar in.
 
Last edited:
Tack för svar! Reptaget var intressant. Jag har också fått en lektion i den högre skolan hur man gör för att köpa biljetter. Känns nästan som att börja första klass när man läser om "hur man kan göra" för att att vara en medveten resenär.
 

MrPlow

Medlem
Tillbaka till topic. Vi har nu bokat premium flex till BKK över jul. Var i princip omöjligt att få tag på något annat. Synd på poängen =/

Ingår gör premium meny (breakfast + dinner Meny USA och Thailand - Norwegian) Dryck ingår till maten. Men mellan måltiderna?

Ingår normalt 1 eller 2 bagage?

Fast track men ingen priority boarding eller lounge?
 

TheEagle

Medlem
Norwegian Premium

Min sambo flög detta plan på premiärturen till FLL med Kjos som sällskap på rad ett. Hon var helt förstörd och hade hellre flugit SAS Plus longhaul alla dagar i veckan. Hon är 165 cm och tyckte stolen var vidrig!
 

TheEagle

Medlem
För er som funderar på DY:s Premium cabin på 787:an så avråder min sambo totalt från denna. Helt bortkastade pengar. Hon flög premiärturen från CPH till FLL med Kjos som sällskap på rad 1. Hon skulle valt SAS Plus longhaul alla dagar i veckan. Var helt förstörd efter ankomst.
 

Nemo

Medlem
För er som funderar på DY:s Premium cabin på 787:an så avråder min sambo totalt från denna. Helt bortkastade pengar. Hon flög premiärturen från CPH till FLL med Kjos som sällskap på rad 1. Hon skulle valt SAS Plus longhaul alla dagar i veckan. Var helt förstörd efter ankomst.
Var det sällskapet som var fel, hårda produkten, maten, mjuka produkten?
 

Dr. Miles

Expert
Min sambo flög detta plan på premiärturen till FLL med Kjos som sällskap på rad ett. Hon var helt förstörd och hade hellre flugit SAS Plus longhaul alla dagar i veckan. Hon är 165 cm och tyckte stolen var vidrig!

Bra att du skriver om hennes erfarenhet av Norwegian men är det så viktigt att crossposta samma sak i tre olika trådar?
För övrigt crossposting är mot internetetikett och även mot forumregler här.
 
Toppen