Vad att förvänta sig av julkalendern i år?

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Innovate, 21 November 2011.

1. Innovate

Innovate Ny medlem

Hej alla!

Mitt första inlägg till detta superba forum. Tack för all finfina tips!

Jag har tidigare följt SAS julkalender och där har funnits en del fina erbjudanden, både prismässigt samt med EuroBonus. Har ni någon indikation över hur det kan komma att se ut i år - sparar SAS kanske på krutet till nästa års jubileum?

Finns motsvarande intressanta julkalender/erbjudanden från andra bolag, primärt inom Star för min del? Tips om detta mottages isåfall tacksamt.

/Urban

1 person likes this.
  2. Homer

Homer Medlem

Fråga: Vad att förvänta sig av SAS julkalender i år
    Svar: Ingenting, eftersom Eurobonus erbjudanden blir sämre och sämre

men om man inte förväntar sig något kan ju även en liten gest betyda mycket...

3. Martin Andersson

Martin Andersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kalendrarna var bra tycker jag ända fram till förra året. Sen är det väl inte i första hand EuroBonus-erbjudandena som man varit bäst på vad gäller kalendern.

4. Homer

Homer Medlem

de hade ju ingen julkalender alls förra året, efter att många klagat på FB och FT klämde de fram några få halvintressanta erbjudande t.ex Paris för 10k

här är hursomhelst en julkalender :)
    http://www.ticketkalender.se/?utm_s...=unspecified&anp_mid=2219684&anp_rid=90489926

5. Jakob Österberg gillar detta.
  6. bjolib

bjolib Medlem

Tyckte mig läsa Facebook att det inte blir någon julkalender för SAS i år..:(

7. Tycker SAS att vi är stora nog så vi får klara oss utan Julkalender?

8. jth

jth Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Minns med värme priserna på julkalendrarna 2001-2002 :)

De sista åren var det ändå inte mycket att hänga i "julgranen" (s. a. s.) - notera bonusvitsen

Det sista som gav lite wow-känsla var ju när de erbjöd ARN-ORD i Economy extra för 30000p , och hade skrivit in det fel så det bara kostade 20000 p eller nåt.

9. Homer

Homer Medlem

Var det inte också så att fram till 2009 fick man inte bara bra priser utan också 100% poäng?

Så var de i alla fall med nationaldagserbjudanden, 2-för-1, och liknande erbjudanden som man inte sett på länge

10. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Jo jag minns också att julkalenderna blivit bara sämre och sämre. Trist, jag minns en julafton för några år sedan då vi allvarligt funderade på att avbruta julfirandet för att hoppa på erbjudandet till Chicago (?). Har inte ett bolag lyckats väl då man lyckas stjäla tid från en högtid?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!