Senaste nytt

Vad är viktigast för er i en lounge?

Johanna

Medlem
Någon nämnde möjligheter att röra på sig och det saknar jag också. Bara att kunna gå en "promenad" i terminalen utan att bära på allt sitt handbagage vore guld värt. Kanske nån sorts bemannad handbagagegarderob är en lösning?
Var har jag varit med om det? Var det i Bangkok? Någonstans kunde jag lämna in mitt handbagage sedan gick jag ut i terminalen.
 

Magino

Medlem
Någon nämnde möjligheter att röra på sig och det saknar jag också. Bara att kunna gå en "promenad" i terminalen utan att bära på allt sitt handbagage vore guld värt. Kanske nån sorts bemannad handbagagegarderob är en lösning?
Var har jag varit med om det? Var det i Bangkok? Någonstans kunde jag lämna in mitt handbagage sedan gick jag ut i terminalen.

British Airways erbjuder detta i deras lounger i London. Minns att jag tagit mig ut till B-satelliten och boarding skulle börja inom någon minut. Insåg att jag glömt jackan jag hängt in. Blev en snabb rush tillbaka till. Lyckligtvis han jag och kom ombord planet som en av de sista.
 

joemume

Medlem
Ahh, vad trevligt. Var länge sedan jag var i SEN-lounge i tyskland.
I FCT är behovet lite mindre, även om jag faktiskt undrat över förvaring när man badar och inte vill släpa på bagaget. Har inte tänkt på om det funnits förvaringsboxar där, det känns som en rätt sluten miljö och mitt carry-on har alltid fått följa med in till badrummet.. :)
 

JensE

Medlem
Jag uppskattar faktiskt att BA loungerna på Heathrow har bra dasspapper!
Speciellt när jag kommer från USA.
 

Anfield

Medlem
Riktigt Fika
Riktig mat
Det lilla extra
Lugn och ro
Wi-Fi ( Bra om sonen är med, eller om man ska nöjes surfa )
Allt jobb tjafs ( Men det är det nog mest min arbetsgivare som uppskattar)

Sedan vill jag gärna se Flygplan ! Utsikt mot delar av landningsbanan eller terminalen.
Jag vill känna att jag är på en flygplats med ändå i en Lounge.
Fattar inte att alla lounger inte har panoramaglas mot flygfältet eller flygplattan istället för mot någon sunkig ankomsthall och parkeringar eller fönster som sitter 1 km upp så man inte ser ut ur dom ! Hela grejen med en flygplats är just att man ska få känslan av att resa.

mina 5 cent.
 
  • Gilla
Reactions: pep
Toppen