Senaste nytt

Vad är viktigast för er i en lounge?

jsn

Medlem
Tillräckligt med utrymme för att få plats att kunna jobba och äta någonting.
Lugn och ro, inte stimmigt.
Tillräckligt bekväma stolar, personligen tar jag hellre lite högre bord och stolar än sjunker ner i någon djup soffa.
WiFi för att kunna jobba, inkl Lynca till telefonmöten.
Lite matigare buffe eller liknande för att kunna klara av lunchen eller middagen.
 

nota bene

Medlem
Det beror lite på när jag besöker loungen, men de absolut två viktigaste faktorerna är:

Arbetsmöjligheter - detta inkluderar bra WIFI och rimlig mängd uttag i anslutning till bord som går att arbeta vid.

Mat - Jag kommer ofta till loungen utan att ha ätit frukost eller middag och då behöver jag något som är mättande och gott.

Tätt följt av dessa två kommer drycken.
 

drW

Medlem
Lugn och ro.
Mysighetskänsla, känsla av att komma hem.
Högryggade fåtöljer (alltför ovanligt)
Mat och dryck
 

Skyraider

Medlem
1. Lugn och ro (går tyvärr inte att få varken på ARN eller EWR som står för 80% av mina loungebesök)
2. Mat som går att äta (går tyvärr inte att få varken på ARN eller EWR som står för 80% av mina loungebesök)
 

maswan

Medlem
1. Lugn och ro (går visst att hitta på Arlanda, gäller bara att flyga när ingen annan gör det ;) )
2. Mat, behöver inte vara så fancy men ätbart[a], mättande, och varierat - jag är inte peppad på att lämna loungen för att försöka hitta en flygplatsrestaurant som inte är dyr&dålig när jag har missat eller kommer att missa en måltid
3. Stabilt och hyggligt snabbt nät
4. Bekväma sittplatser
5. El till laptopen

Tidningar och dryck dyker inte upp på listan. :)

a) SAS lounger brukar för min personliga del ha något i buffen som, i procent av besöken, är 60% gott, 30% ätbart, och 10% *suck*. Sällan mer än ett av alternativen som kvalificerar till gott dock, tur att det finns lite att välja mellan.
 
Toppen