Brandten
Medlem
[URL='http://www.businessclass.se/forum/threads/live-inst%C3%A4lld-flight-fr%C3%A5n-oslo-till-new-york-med-sas.30436/page-7']När vi flög hem med SK936[/url] så fungerade inte FruBrandtens massagefunktion ordentligt och mina hörlurar sprakade. Jag mailade till SAS och påpekade att det inte var någon fara då jag till och med hade laddat ner offline film på ViaPlay med egna hörlurar, utan ville bara påpeka så de kan fixa inför framtida flygningar.
Fick svar nu, ca 1 vecka senare efter mitt mail.
"När det gäller stolen så erbjuder jag antingen 15 000 eurobonus extrapoäng, eller EUR300 i voucher som är giltigt vid nybokning av resor här på SAS, eller för att kunna handla ombord på Cloud shop café. Angående entertainmentsystemet ligger kompensationen på 8000 extrapoäng kontra EUR100 i voucher."
Jag tycker det var oerhört generöst men klarar inte att bestämma mig om jag ska ta voucher eller poäng, vad säger ni proffs?
Fick svar nu, ca 1 vecka senare efter mitt mail.
"När det gäller stolen så erbjuder jag antingen 15 000 eurobonus extrapoäng, eller EUR300 i voucher som är giltigt vid nybokning av resor här på SAS, eller för att kunna handla ombord på Cloud shop café. Angående entertainmentsystemet ligger kompensationen på 8000 extrapoäng kontra EUR100 i voucher."
Jag tycker det var oerhört generöst men klarar inte att bestämma mig om jag ska ta voucher eller poäng, vad säger ni proffs?