Senaste nytt

Vad är rimligt att begära i kompensation

FF#1

Medlem
Fick bara 3k, men jag var väldigt trevlig i tonen. Har reklamerat hemresan, med ett stramare och mer irriterat språkbruk, vi får se vad som händer.
 

FF#1

Medlem
Fick bara 3k, men jag var väldigt trevlig i tonen. Har reklamerat hemresan, med ett stramare och mer irriterat språkbruk, vi får se vad som händer.
En liten uppdate:

Fick just ett mail om 200€ (!) för mitt krånglande internet, helt otroligt vilka skillnader i kompensation? :)
Blir bra att kombinera med några credits för ett Milage run eller så.
 

MartinH

Medlem
Märkligt!
Svar från kundtjänst:
"Vi har riktlinjer att gå efter och avsaknad av wifi ombord i Business kompenseras med 5000 eurobonuspoäng."
 
D

Deleted member 4140

Guest
Jag fick 400 euro i vouchers pga att jag klagade på att diamond bemötandet var kasst och att jag inte hade något wifi, klagar inte :)
 

Kricka

Medlem
Vart skickar ni era klagomål ? Flög SK 997 CPH-PVG inatt och råkade få den
gamla 340:n, vilket inte var någon höjdare. Stolen (i Business) gick inte att fälla
och när jag och kollegan bytte till en ledig "tvåa" så funkade inte IFE för mig.
Inte OK på en så lång flight och så dyr biljett ! Trevlig service och bra mat men
hårdvaran borde skrotas snarast. Borden är så rangliga att man knappt vågar
ställa drinken där !
 

palmen

Moderator
Vart skickar ni era klagomål ? Flög SK 997 CPH-PVG inatt och råkade få den
gamla 340:n, vilket inte var någon höjdare. Stolen (i Business) gick inte att fälla
och när jag och kollegan bytte till en ledig "tvåa" så funkade inte IFE för mig.
Inte OK på en så lång flight och så dyr biljett ! Trevlig service och bra mat men
hårdvaran borde skrotas snarast. Borden är så rangliga att man knappt vågar
ställa drinken där !
Via formuläret på hemsidan, uppe till höger finns en länk till kontakta oss eller något liknande där det finns länk till att lämna synpunkter efter resan.
 
Toppen