En liten uppdate:Fick bara 3k, men jag var väldigt trevlig i tonen. Har reklamerat hemresan, med ett stramare och mer irriterat språkbruk, vi får se vad som händer.
Några citat är från SAS - Det här gjorde Ni inte så bra! | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
Hmm...stor variation på kompensation för icke existerande wifi. Vad är "bra"? Jag fick 5000 poäng för LAX-ARN.
Någon som vet hur länge det brukar ta inna sådan här kompensationspoäng dyer upp?
Via formuläret på hemsidan, uppe till höger finns en länk till kontakta oss eller något liknande där det finns länk till att lämna synpunkter efter resan.Vart skickar ni era klagomål ? Flög SK 997 CPH-PVG inatt och råkade få den
gamla 340:n, vilket inte var någon höjdare. Stolen (i Business) gick inte att fälla
och när jag och kollegan bytte till en ledig "tvåa" så funkade inte IFE för mig.
Inte OK på en så lång flight och så dyr biljett ! Trevlig service och bra mat men
hårdvaran borde skrotas snarast. Borden är så rangliga att man knappt vågar
ställa drinken där !