Senaste nytt

Vad är din favoritlåt när du flyger?

Rich

Medlem

Palazzi

Medlem
Det var en hel del låtar jag inte kände igen när jag läste tråden så jag kastade in dem allihop i en Spotify-spellista och öppnade den för allmän access.

Businessclass.se favoritlåtar by davidaxelssongbg on Spotify


En helt klart intressant blandning :)

Bra initiativ! :) De låtar jag valde kanske inte är de jag lyssnar på mest, men de har ju ett iaf ett bakomliggande budskap med reseanknytning:p

PS. Borde vi ha med "Wind beneath my wings" med Bette Middler?:rolleyes:
 
Last edited:

bL0m

Medlem
Det var en hel del låtar jag inte kände igen när jag läste tråden så jag kastade in dem allihop i en Spotify-spellista och öppnade den för allmän access.

Businessclass.se favoritlåtar by davidaxelssongbg on Spotify


En helt klart intressant blandning :)

Jag tog mig friheten att komplettera med ytterligare lite låtar:

Hellsongs - Paranoid (Black Sabbaths musik i lugnt tempo)
Creedence - Long as I can see the light (Klassiker)
Scubba - Beat it (Lite lounge känsla av Michael Jackssons stora hit)
Scubba - Paradise city (Lika skön känsla som ovan)
Rival Sons - Pressure and time (Skön riff)
 

Fedup

Medlem
Min favoritlåt när jag flyger är:

Steve Aoki & Laidback Luke feat. Lil' Jon - Turbulence

[video=youtube;y3OzHBEcymw]http://www.youtube.com/watch?v=y3OzHBEcymw&feature=kp[/video]
 

henrik l

Medlem
Vad då musik när man flyger:D Jag har ju numera uppnått den högsta akademiska graden, så flyger man C eller F, är det ett utmärkt tillfälle att läsa något intressant och låta tankarna vandra hit och dit. Flyger jag BA slukar jag annars det som finns av Top Gear, även om jag i det civila inte är motornörd och dessutom sålde jag min Suzuki VS 1400 för tre år sedan till fruns stora sorg:D Men när jag är i HK och tar MTR till Shenzhen brukar jag ha min spelare med övervägande favoriter från 80- 90-talet som laddades ner på Napstertiden.
 
Last edited:
Toppen