Vad är det för fel på folk? Det finns ju telefon...

Diskussion i 'Lounger' startad av agehall, 30 Augusti 2012.

1. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sitter just ni i SEN-loungen i Wien och jobbar lite. Sedan ett par timmar tillbaka har det suttit en portugis här och skrikit i telefon. Ärligt talat tror jag att han inte har betalat sin telefonräkning eller något sådant, för han skriker så pass högt att han nog hörs till portugal.

Jag vet att det var poppis på tidigt 90-tal att prata riktigt högt i sin mobiltelefon så att hela omgivningen såg att man hade en, men idag känns det som att det inte är lika häftigt längre.

Kan man inte förvänta sig att folk visar lite hyfs och försöker ha en dämpad ton när man sitter i en lounge eller liknande miljö? :mad::mad::mad:

2 personer gillar detta.
  2. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Jag läste någonstans om en person som brukade ta upp sin telefon och i den upprepa vad den högljudda personen säger. Typ "Bolag X ska snart skriva kontrakt med Y, vi kanske ska skicka dit en säljare?".

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är för dålig på portugisiska för att förstå vad han faktiskt sa. Jag kunde bara sluta mig till att det inte var italienska eller spanska, men ganska likt i mina öron...

4. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Spela in samtalet med din telefon och spela upp det från lämplig random plats i loungen just när han slutat prata... Tänk vad förvånad han ska bli när "ekot" kommer. :p

2 personer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!