@samsung, er du BAEC GGL i dag og vil ha informasjon fra en Pandion?
Skulle gjerne hatt flere perspektiver fra pandions, spesielt om de også har noe erfaring med BA.
@samsung, er du BAEC GGL i dag og vil ha informasjon fra en Pandion?
Jag gör mitt sista år som BAEC Gold just nu och kommer nöja mig med att bara hålla EBD (eller kanske tillochmed bara EBG) framöver. Jag är trött på de eviga "förbättringarna" som BA kommer med.
Den stora fördelen med GGL över Pandion skulle jag säga är att vemsomhelst kan uppnå det - kraven är ju tydliga. Pandion är ju svårt att veta vad man behöver göra för att få. Har dock svårt att jämföra förmåner då jag inte haft någondera.
Enda anledningen att jag fortfarande är BAEC Gold är pga bokningar som redan var gjorda när jag bestämde mig för att lägga ner. Förra kvalperioden hade jag bokningar som tog mig till typ 1460 TP och då kändes det ju bortkastat att inte ta de sista 40TP. Denna period kommer jag totalt sett ta ca 40TP.Imponerande att du är guld på BA trots att du dissar dem konstant. Vore intressant att höra vilka sträckor du är tvingad att välja BA?
BAEC Gold är ganska meningslöst om man flyger till stor del inom Norden
Säg inte det, vem vet vad som händer om IAG köper Norwegian.
Precis. Om IAG köper Norwegian så kan BAEC helt plötsligt bli MYCKET intressant för många Skandinavier.Säg inte det, vem vet vad som händer om IAG köper Norwegian.
Precis. Om IAG köper Norwegian så kan BAEC helt plötsligt bli MYCKET intressant för många Skandinavier.
Köps Norwegian upp kommer troligen BAEC att vara användbart där.på vilket sätt?
Logiskt sätt borde det ju kunna bli som med vueling. Om jag förstått rätt borde det alltså kunna betyda Ba kod på en del Norwegian opererade flyg med, och på dessa möjlighet att tjäna avios (men inte tier points). Borde ju ge lite bättre reach mot mindre städer i Skandinavien om inte annat.Köps Norwegian upp kommer troligen BAEC att vara användbart där.