Senaste nytt

Va, har jag GOLD-status?!

erc

Medlem
Har inte bott mycket på Accorhotell de sista åren. Hör till de som hade Platinum för länge sedan genom matchningar.

I år är mitt totala engagemang på Accorhotell begränsat till två nätter på ett Adagio i Nice som delbetalades med skvalpande poäng, en natt på ett vägmotell i Chambery (Hotel F1) och en natt på ett fristående Accorassocierat hotell (Hotel Lovere Resort and Spa, Italien).

Döm om min förvåning när jag ser att jag har guldstatus? Sist jag kollade - förmodligen när jag använde de där skvalpande poängen i somras - hade jag silverstatus.

Har jag missat något? I andra program jagar jag nivåerna - men här har jag högre än jag kunde föreställa mig. Lite udda...
 

henrik l

Medlem
Hmm, jag blev Platinum under åtminstone två år genom att maxa deras kampanjer. Stausen giltig t o m 12/2017. När jag tittar på min sida idag, 3/1, är jag fortfarande Platinum, men utgångstiden är 12/2017. Skall bli spännande och se vad som händer.
 

henrik l

Medlem
Hmm, jag blev Platinum under åtminstone två år genom att maxa deras kampanjer. Stausen giltig t o m 12/2017. När jag tittar på min sida idag, 3/1, är jag fortfarande Platinum, men utgångstiden är 12/2017. Skall bli spännande och se vad som händer.

Steppade ner till Guld, inte så illa med tanke på att jaga bara hade två nätter under -17.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

lillemannen

Medlem
Blev redan klar med platinum för i år 2018. Nu kan jag koncentrera mig på annat tx BA emerald efter 7 april :) @Ricci
accor 18.jpg
 
Toppen