Senaste nytt

Våra 10 favorithotell i Skandinavien

BusinessClass

Redaktör
BusinessClass-teamet kommer kvartalsvis presentera denna lista över de hotell, som vi tycker är de bästa i Skandinavien. Det är ju trots allt i Skandinavien, de flesta av oss reser mest i. Men hur gör du? Bor du på samma hotell varje gång, håller du dig inom samma hotellkedja? Kanske hittar du ditt eget favorithotell på…
 
Detta känns som en ganska bra lista, jag har bott på alla dessa, men man blir mycket förvånad att det bästa hotellet i Stockholm inte är med, Ett Hem.

Sedan tycker jah man skall lägga till Helsingfors också, Haven är bra

Om jag skulle ranka dessa skulle det bli

1) Ett Hem
2) Nimb
3) Thief (läget)

Bara en reflektion
 

niksal

Medlem
Artikeln säger Skandinavien, och då är inte Helsingfors med (Haven och Kämp). Samtidigt blir jag inte klok på att det finns businessclass.fi men det verkar inte egentligen finnas någon satsning på det.
 

JohanA

Medlem
Artikeln säger Skandinavien, och då är inte Helsingfors med (Haven och Kämp). Samtidigt blir jag inte klok på att det finns businessclass.fi men det verkar inte egentligen finnas någon satsning på det.
Finns ju businessclass.dk och .no också väl... men känns som om alla håller till i .se ändå.
 

JohanA

Medlem
Dorsia och Upper House i Göteborg är båda bättre än Grand Hotel Oslo, Rival, Hotel Continental och Nobis. Har bott på alla.
Vilken som är bäst låter jag vara osagt då de flesta resenärer har olika uppfattningar om det. Men som sagt, Göteborg kanske kommer nästa kvartal.
 

Wesa Lehto

Ny medlem
Hade varit trevligt att ta med även Finland som många av oss ofta besöker. Finns flera trevliga hotell av hög kvalitet i Helsingfors.
 
Toppen