Senaste nytt

Värvningsbonus / kampanj - SAS American Express Elite

VILLKOR FÖR ATT BJUDA IN EN VÄN

"* 27 000 SAS EuroBonus Extrapoäng tilldelas ditt Konto för varje vän vars ansökan om SAS EuroBonus American Express® Elite Card godkänns. Erbjudandet om 27 000 SAS EuroBonus Extrapoäng gäller under förutsättning att din vän ansöker senast den 11 september 2016. Om din vän ansöker senare än den 11 september 2016 får du istället ordinarie 18 000 SAS EuroBonus Extrapoäng. Du kan tjäna upp till 100 000 SAS EuroBonus Extrapoäng per kalenderår genom att bjuda in dina vänner. När du nått årets maxintjäning kommer dock fortfarande din vän att belönas vid godkänd ansökan. Din belöning kan variera om din vän väljer att ansöka om ett annat Kort. "
 

JacobGBG

Medlem
Jag antar att det inte finns några som helst vinster att göra i rekrytering till Elite för någon part om jag redan har Premium?
 

JacobGBG

Medlem
Hmm.. verkar däremot som man bara kan bjuda in någon till samma kort nivå. T.ex. Så har jag ändå funderat på att gå upp till Elite och låta min syster som också har Amex att stå för det, men har bara option till hennes nuvarande nivå i det förformulerade brevet på Bjud-in-en-vän sidan.
 

blobloblo

Medlem
Hmm.. verkar däremot som man bara kan bjuda in någon till samma kort nivå. T.ex. Så har jag ändå funderat på att gå upp till Elite och låta min syster som också har Amex att stå för det, men har bara option till hennes nuvarande nivå i det förformulerade brevet på Bjud-in-en-vän sidan.

Klickar du på länken kan man välja vilket kort man vill ha nere i vänstra hörnet
 

Impendill

Medlem
Pratade med Amex i telefon nu.

De 4.000 poängen jag fått in för ny kortmedlem var en korrigering då Det blivit fel tidigare. Något jag inte märkt.

Hittills så är det Amex och Sas Tallin som toppar min kundtjänstlista. Tycker de är riktigt proffsiga!

Tänk om sas gjorde Likadant.
 
Toppen